I'd put myself first

Saknat mig? Jag tog ett uppehåll för det här är trots allt min blogg. Jag skriver om jag känner för det, inga måsten, inga krav. Så när det inte dyker upp ett inlägg på ett tag vet ni vad som hänt.

Jag måste börja med att gratulera min goda vän Vera! Hon fick idag veta att hon gått vidare till nästa intervju till UWC. Grattis! Du är verkligen värd det här, du om någon. Jag vet att du inte är garanterad en plats än, men det är faktiskt 50% chans så jag säger grattis åter igen för jag vet att det här är ditt kall.

Jag och pappa har skaffat segelbåtar på volvooceanrace.com så nu sitter vi och nördar oss och byter kurs hela tiden. Det är ballt för vindarna följer de riktiga i denna sekund så det blir klurigt att fånga vinden bra. Dock är det en jättebra övning för mig som inte förstår mig på det här med segling. Rekommenderas, det är faktiskt skitkul! (NÖRDVARNING!)

Nu ska jag skriva klart min lilla text om McDonalds och träna lite.
Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0