To be or not to be.

Jag har typ teater på hjärnan. Idag har jag bara umgåtts med teatermänniskor och läst Shakespeare. I alla fall hela eftermiddagen. Jag och Vera åt lunch på Ki Mama (?) och sedan satte vi oss på ett café som jag inte minns namnet på. Efter en stund kom Marcus (hennes boyfriend) och även Lucas, som hon går på teater med. Vi samtalade om både det ena och det andra, bl.a genusdebatten. Vera eldade upp sig rejält eftersom hon har starka åsikter inom ämnet. Ungefär som Madde och MUF, det finns inget slut. Senare kom också Linnéa och hennes pappa som var störtskön.

Jag hade ju spanskaprovet imorse. Det gick åt pipan för att uttrycka det lindrigt. Jag har aldrig chansat så mycket och jag blir glad för ett G. Punkt. Jag orkar inte dividera i det där något mer, så nu var det glömt. Mattequizet gick okej. Slarvfel dessvärre men rätt uträkning och allt det som var viktigt.
Ikväll har jag fixat på mitt rum och hållt på så jag har inte hunnit med så mycket annat. Tvättat och sånt.. Nu ska jag snart sova eftersom jag börjar tidigt imorgon igen. Yes.
Kisses, L.

Kommentarer
Postat av: V

haha det var as kul:)) man måste ju stå för sina åsikter;)<3

2009-03-07 @ 13:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0