Your perfect eyes, they're all I can see

Jag är tillbaka i Stockholm! Jag har haft en underbar vecka i Chamonix med störtsköna människor samt festande och skidåkning. Hur som helst måste jag meddela den dåliga nyheten att min dator har fått för sig att strejka. Alltså fungerar inte mitt internet på den, vilket innebär i sin tur att jag inte kan ladda upp bilderna som är så otroligt fina, eller blogga speciellt ofta.

Dagen började iaf med att Ms. Rhoads överraskade oss med ett matteprov. Det är alltid lika uppfriskande, tack för det! Sen körde vi på med engelska och geografi. Det bästa med dagen var ändå att få träffa Vera och alla andra som jag saknat ihjäl mig efter.
Vi hörs nog först imorgon igen..
Kisses, L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0