Babbelbyxa

PUST, STÖN, SUCK. Jag är trött, känner mig som ett vrak efter dagen, trots att vi började strax efter 10! Kanske är det vädret? Det får gärna försvinna nu, tack för skuren Moder Natur, men nu är det nog, tack och adjö.
Gissa vad? Idag var Elin, Anna och Miranda på Operan för att kolla på kläder till vår Shakespearepjäs; A Midsummer Night's Dream. Det ska bli så grymt kul att få se dem, tydligen är de hur coola som helst. Saken är bara att de har suttit på ballerinor som är små som tändstickor - och nu ska de passa på mig!? Good Luck säger jag bara. Men vi har fått tillåtelse att sy in och ut dem hur mycket vi vill så det lär väl fungera ändå, förhoppningsvis.
Det är inte alls långt kvar nu, ca 20 dagar och vi har bara börjat att repetera! Det är ju lugnt för min del, jag har inga repliker, men Vera, Anna och de andra får kämpa en del..

Vi hade redovisning i Spanskan idag - HAHAHAHAH, vilket skämt. Det var så dåligt så det var pinsamt. Men vi hade en redovisning i alla fall, de flesta hade inte ens förberett något så pluspoäng till oss!
Jag fattar inte att det snart har gått ett år.. Kungsholmen visade sig vara över alla förväntningar, bl.a för att jag funnit vänner för livet. SNYFT, nu blir jag rörd. Nej, inga tårar nu, vänta tills avslutningen - det kommer bli en riktig bölfest (med mig i täten), det är något jag gör riktigt bra, och ofta. Jag är så sjuktligt sentimental och blödig så det är jobbigt. Nu pladdrar jag på.. Vi hörs om en stund!

Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0