Begrips?

Tjooolahopp! Vad har ni gjort idag? Jag har gjort absolut inte gjort någonting, och det var jätteskönt. Laddar väl upp inför den kommande veckan, inte för att jag vet vad som kommer, men det känns som om jag har mycket att ha ångest över. Energin är viktig för sånt, begriper du det? Hohohoh, jag älskar uttrycket begriper. Så gammaldags och seriöst att man måste småle en stund. Nog med språk.

Jag, Mami och MajaBajaäckelunge tog en powerwalkis i  förmiddags. Maja däremot vände efter typ en kvart och gnällde som en liten baby. Jag blev skitsur för att Mamma hade sett fram emot att vi skulle gå tillsammans. Vi hade tänkt gå lika långt som i fredags; alltså en timma och fyrtio minuter. Dock så fick jag ont i mina benhinnor så vi gick bara i femtio ca.

Just nu kollar jag på Wipeout. SÅ sjukt kul, hahhaha.
Smell ya later,
Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0