Busy Bee

Fan, det var så kul att få skriva av sig, så jag fortsätter iallafall!

Igår var det Mickes place som gällde. Jag och Madde åkte dit tillsammans och där var redan Maci, Krissie, Erik, Theo, DP och Bullen (jag har inte glömt någon va?). Lite senare kom även Cissi och Emma. Först satt vi utomhus och snackade, några rökte vattenpipa och några drack och åt chips (Erik). När Erik började frysa så beslutade vi oss alla för att gå in där vi satte oss och spelade flertalet drinking games. Vi flummade runt och hade det skitkul, speciellt Theo. Lite dans och vips var klockan för mycket så jag och Emma begav oss mot hoodet igen. På bussen träffade vi Anders! Så jäkla het. Samt några 40+ som vi sjöng Ted Gärdestad låtar med.

På dagen däremot så gick jag och mamma världens längsta promenad. Vi var ute i totalt en timma och fyrtio minuter, rask powerwalk hela tiden. När jag kom hem var jag så mör i benen så jag klappade ihop på solstolen och somnade ett slag. Efter det var jag helt och hållet röd i ansiktet. Det har lagt sig till idag, men jag var bokstavligt talat ett vandrande trafikljus igår! Middagen var som vanligt svingod. Fläskfilé med färska röbetor och fetaost som hon kört i ugnen och sallad, mums!

Idag ska jag ut och gå igen, det får bli lite kortare den här gången, annars hinner jag inte göra mig i ordning innan jag ska till Vera. Jag ska möta upp henne på jobbet och sedan ska vi lägga oss någonstans och sola hade vi tänkt. Jag har inte sett henne på några dagar, och det känns som vi har lite att snacka om så det blir myspys.

Ha en underbar dag i solen!
Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0