Enough is enough

Just nu ligger jag och steker på en utav våra solstolar. Eller, faktiskt gick jag in för att blogga, men om någon minut är jag tillbaka där ute. jag har på mig fjolårets bikini som jag älskar! Den är hawaiimönstrad, lite geeky men ändå cool.

Jag beslöt mig för att inte åka till Vera trots allt. Jag orkar helt enkelt inte. Jag bara flänger hit och dit hela tiden utan att stanna upp. Ibland känns det som om jag springer ifrån mig själv. Jag måste göra det som känns rätt just nu, och dra ner på alla måsten. Man kan inte vara överallt på samma gång.
Många, om inte de flesta, ungdomar stressar allt för mycket nu för tiden. Man flänger mellan olika aktiviteter, skolan, läxor, kompisar och pojkvänner. Man kan inte alltid räcka till. Så nu och då borde vi alla bara avboka alla måsten och unna oss lite tid för oss själva. Läs en bok, sov, slappa, träna eller andra saker som får dig att slappna av. Man räcker som man är, och man kan inte göra mer än man är kapabel till, så sätt ner foten och ta det lugnt därute, njut av ditt liv. Det tänker jag göra.

Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0