I'd rather do something fun

Vad har ni för er? Själv sitter man och pluggar matte.. Jag är sjukt stressad just nu, måste jag säga. Nationella provet i Matte B är nu på tisdag och jag känner mig usel! Som tur är har Roddan varit hygglig och printat upp gamla prov som vi får öva på. Just nu sitter jag och gör det fårn 2005. Det går faktiskt bättre än väntat, men det förra, från 2002 gick åt helvete. Vi får väl se hur det blir nu.. Jag ska inte plugga ihjäl mig, bara gå igenom saker som jag behöver förbättra (Quadratic expressions!) och inte minns.

Kisses, L.

Jag festar mycket hellre än att sitta här..
Jag, Vera, Mariam och Clara hos mig innan insparken

Kommentarer
Postat av: Emma

Söt-lisen!

2009-05-10 @ 20:18:11
URL: http://schlemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0