No need to fill the silence

Heej, det var länge sedan. Några dagar bara. Jag har varit så stressad/njutigt av tiden så jag har helt enkelt inte haft tiden att blogga. Prioriteringar.

Onsdag:
Mitt första rep inför Shakespeare day. Det var skitkul att få se de andra spela så bra på sina roller, de är faktiskt väldigt duktiga. Efter det så chillade jag och Josefine i stan. Vi satte oss i Kungsträdgården med varsin glass och myste. Sedan gick vi vidare genom lite affärer och jag hittade ett par skor! Ett par bruna mockasiner med små gulliga pärlor. Kan lägga upp en bild senare, om jag hittar min satans kamera..
Sedan gick vi på teater på Elverket. Det var en uppsättning av Oidipus-serien av Jon Fosse. Den var svinbra. Oidipus själv spelades utav han som spelar Tosse Berg i Ondskan, han och alla andra medverkande kunde sin sak om man säger så. Sedan var det spurt hem och stressa med artikeln till Geografin som inte var klar än. Snacka om lättnad när jag äntligen kunde gå och lägga mig.

Torsdag/Valborg:
Halvdag i skolan pga Mösspåtagningen så efter en inställd spanska och två lektioner så begav vi oss mot Strandvägen för att möta upp Clara och Madde. Vi tog en glass och satte oss på en av bryggorna och snackade. Madde hade med sig Basil (!!!). När jag kom hem lade jag mig på solstolen hemma och dog. Jag var så sjukt trött att jag bara somnade. Mamma lagade urgod middag och sedan var det bara hoppa i nya kläder och dra vidare till Cissi.
Hos Cissi var det drag, mycket folk från KG. Det roligaste på hela kvällen var när jag och Mariam tröttnade på musiken så vi drog upp på Cissis rum, gick in på YouTube och sjöng till ABBA. Sedan att Clara blev aningen påverkad var också underhållande. När jag skulle hem sedan var det kaaaos, typ inga bussar gick och jag fick panik, ensam som jag var. I vällingby låg det även spyor överallt, myspys.


Jag, DP, Micke, Clara, Maddie, Lollo och Erik hos Cissi

Lollo och Cissi, haha

William (i hörnet), Frida och Mariam var taggade

Clara, William och jag

Det får räcka för nu..
Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0