POWERWALK/-POINT

Nu var man färdigäten och färdighandlad. Det där lät fel..
Det blev ingen promenad idag. Jag har fått rekommendationer om att ta det lugnt någon dag så mina benhinnor inte inflammeras/infekteras - vad det nu var. Inte så noga med det där. Då vet jag hur som helst att jag kan ta det lugnt idag, vilket är meget skönt då det har varit halvdant väder. Även att sluta skolan sent avtaggar ju grymt. Jag vet inte om ni har fattat det, men jag har börjat gå väldigt mycket den senaste tiden. Jag och mamma har tillsammans med pappa lagt upp en plan som går ut på att powerwalka så mycket som möjligt, inte varje dag men minst fyra gånger i veckan. Jag har nu hållt på med det här i två veckor - inte länge alls. Men jag känner grym motivation just nu, så jag hoppas att det kommer märkas. Det har redan gett resultat, även fast de är minimini.

Just nu tittar jag på inför Eurovision Song  Contest, FIFAAAAN vad dåliga bidrag det finns alltså! Hur kan man skicka sådant egentligen?! Well, well, people are as they are.. Nu ska ja göra en powerpoint på 60-talets musicaaa!

Kisses, L.

TITTA! Shit vad brun jag var.. Låt mig bli så igen! Förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0