Ring-a-ding-ding

Hellllluuu everybody! Nu ligger jag hemma hos mamma och chillar lite innan jag ska gå till pappa för att packa ihop mina saker. Vi flyttar över idagför pappa ska på några tråkiga möten. Så kvällen kommer bestå utav matte och packning, för imorgon åker jag ut i skärgården på kick-off.

Igår var jag ute och tittade i affärer en stund efter skolan. Fick med mig två GORGEOUS ringar hem, båda från Topshop samt två tunikor, en från Indiska och en från Topshop. Sedan var det eld i baken hem till huset och byta om. Jag blev tio minuter sen till min farfars födelsedagsfirande men det var ingen fara.

Pallar inte skriva mer just nu, sitter med mammas dator.
Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0