Siiiiiiinging in the rain

OOOUUUUIIII, me mucho like - jag har just fått hem mitt H&M-kort som de har dröjt sig med i flera månader. Jag har fått gå runt med den där fula papperslappen svinlänge nu. Så finaallllllyy.

Förresten, vad skönt att det äntligen kom lite regn! Det var verkligen på tiden. Jag trodde hela Stockholm skulle stå i lågor snart om det fick fortsätta i den här takten. Det har ju inte regnat på hela dagen, utan allt föll nattetid (TACK FÖR DET)¨, men såklart ska det komma när jag går av bussen och ska gå den låååånga vägen hem. Nu sitter jag iaf här och har ätit lite nötter och russin till mellis. Jag ska nämligen följa med far min och handla mat eftersom det i princip är tomt på det i hela huset. Vi har typ bara lite ost och pasta här hemma. Jag fick i mig en kopp blåbärste dessutom.

Nu ska jag kila, så han köper saker vi vill ha och äta!
Kisses, L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0