Alla KG, upp och hoppa, hej, hej!

Hey, hey, hey, baby, baby, try to find a little time and I'll make you mine! Imorgon ska min grupp framföra våra låtar från 60-talet; alltså Why Do You Build Me Up (Buttercup Baby) och Ain't No Mountain High Enough. Jaa.. vi får väl se hur det går.. haha - jag som varken kan sjunga eller spela något instrument - intressant minsann!

Läroverksfejden som sagt; (eller inte) var iaf skitkul, till en början. Alla var astaggade och hoppade och skrek som galningar. Första matchen var mot Torra Norra, och självklart vann vi! 2-0, jippiieieee! Östra vann även mot Södra samtidigt. Viktor stod i buren och presterade över förväntningarna. Eftersom vi inte hade ätit lunch så drog vi direkt till donken för att få i oss något. När vi ätit klart och ska gå tillbaka för att fortsätta sjunga och skrika så får jag ett samtal. ALLT ÄR AVBLÅST PGA ÄCKELNORRA SOM TÄNDE EN BENGAL OCH SKICKADE UPP EN RAKET, IDIOTER. Så det sket sig, och vi som hade sånt grymt flyt! Så nu vann Södra, som förövrigt sög på fotboll hela fejden. STJÄRT. Men innan det var det svinroligt och vi skrek oss hesa som satan, GOOOOOO KG.

Svart var vår färg


Våra snygga cheerleaders


Natasha visar vad som gäller



Den största och mest högljudda klacken


Så här gjorde Norra i princip hela tiden; moviestars


KG gör entré!

Alla bilder är Leonardos, hoppas det var lugnt att jag snodde dem..

Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0