Did you really mean every word that slipped through your sweet mouth

Tuudelu! Dagen har som vanligt spenderats i skolan och för en gångs skull blev det en direkt hemfärd. Har passat på att vara kvar i stan och hitta på saker nu innan pluggandet drar igång ordentligt. Igår tex. knatade jag runt i Vällingby i väntan på Camilla som slutade lite senare än jag. Vi testade Wayne's som numer finns på Mattorget i Vällingby. Därefter begav vi oss hem till mitt place och fixade in ett ton musik på hennes iPod. Det är alltid så mysigt att träffa Camilla.

Idag ska i alla fall jag och Maja laga middag själva, mao, jag kommer få laga. Får se vad det blir, men tror jag kör simpelt på pannkakor - alltid gott!

Kisses, L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0