Horse-back riding

Äntligen hemma! Jag och mamma hade en supermysig dag på stan tillsammans. Vi gick mest omkring på NK och Mathilde och kollade på fina tunikor. Jag hittade en MEGAsnygg tunika i marinblått a la ryttarinna. Hahah, jag ser ut som att mitt livs kall är dressyr, men inte gör det mig någonting när den är så snygg! Från Hunkydory som har så fina plagg!

Det blev också en mysig kofta från Boomerang som jag har tagit på mig nu när jag krupit ner i soffan. Även den i marinblått. Har så svårt att hitta byxor, jag tycker inte att jag passar i några men jag hittade efter mycket letande ett par svarta jeans med balla sömmar och dragkedjor. Mycket nöjd är jag, och mycket söt. Efter det orkade jag och mamma inte mer så vi tog bilen och köpte hem massvis utav räkor och kräftor som vi ska kalasa på till middag. Mamma fick hem ett par kostymbyxor och en gammelrosa tunika från Hunkydory den med.

Tack för en undebar dag mammsen, och jag ser fram emot att få shoppa resten inom kort.
 


I min nya kofta från Boomerang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0