I've been crying for so long, fighting tears just to carry on, but now, but now, it's gone away!

FIFAN VAD SKÖNT. Historian är inlämnad och klar. Inte fullt nöjd med den, men Mr. Olsson har lovat att vi ska få tillbaka dem och förbättra när de är rättade. Hur mång gånger har jag inte våndats och gråtit över det här pissiga arbetet!? Så glad att det är slut nu. Känns på en gång som att ett stort klippblock släppt från mina axlar. Hela fucking Trysilfjället. Det var extra svårt för mig att skriva den här uppsatsen. Inte för att uppgiften var svårare än något annat, utan pga personliga problem. Som jag snart hoppas få en lösning på. Det har redan börjat diskuterats här hemma, och jag kommer att berätta för er, mina vänner, så fort allt är klart och bestämt.

Nu ska jag fira med att ta det lugnt.
Kisses, L.

Kommentarer
Postat av: lollo

whats the matter honey? :(

2009-09-23 @ 19:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0