Painted faces fill the places I can't reach

God morgon folket. Inatt har jag sovit förvånadsvärt bra! Mamma plockade fram lite öronproppar till oss så att vi inte skulle störas utav Hugo, och det funkade exeptionellt. Inte för att jag tror att jag hade vaknat ändå, stocken kallar dem mig.

Idag så ska jag och mamma ut och shoppa järnet på stan. I födelsedagspresent fick jag det utav henne, men jag har ännu inte nyttjat det eftersom jag ville vänta tills höstmodet började ploppa upp i butikerna. Så nu ska vi ut! Ska passa på att köpa lite "finare" saker som man annars inte gör när man lever på studiebidraget.

Ha en underbar dag så hörs vi senare!




At Emma's Good-Bye party


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0