Blueberry, Vurma och Gossip Girl

Hej bloggen! Mm.. aa.. hihi.. mm. Idag har jag haft en strålande dag! Morgonen var som vanligt tuff, mao, jag var trött. Hade matte med parallellklassens mattelärare, och jag måste säga att jag är så glad att vi har Rhoads. Trodde aldrig att jag skulle säga det, men there, I did it.
Jag visste att vi skulle ha halvdag (yaaaay), men det visade sig att vi inte hade gympa heller (double-yaaaaay)! Så vi fick gå jättetidigt, efter bara en lektion. Då spatserade jag, Vera, Maddie och Lou-lou ner till Vurma och kalasade på deras goda grillade smörgåsar. Jag tog en Rugguggla (tonfiskröra med rödlök och kapris) som smakade förträffligt.

Det blev mycket skratt och skrik (från Lollos och Maddes sida) och mycket hyshande (från Veras och min sida), alltså var allt som vanligt! Därefter begav Marcus (som anslöt efter en stund), Vera och jag oss mot Stureplan för att Vera skulle jobba och jag skulle leta efter något att spendera pengar på. Dock gick våra planer i stöpet när Vera inte hade det passet, och jag hittade absolut ingenting. Så jag fortsatte smutta på min smoothie från Blueberry som Vera tipsade om.

Nu är jag hur som helst hemma och ska kolla på Gossip Girl en stund innan middagen!



Jag, Millis och Stina. En gammal goding från engelska.


Jag, Stina och Millis. Samma tillfälle.

Jag har hittat alla mina gamla bilder som jag hade på min stationära dator så det kommer en hel del godingar framöver!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0