All I can breathe is your life

Tid att blogga. HAHA, mitt pluggande de senaste dagarna har varit löjligt! Men nu är jag tillbaka på normal plugg-nivå - alltså lite läsning hit, och lite skrivande dit, men inget större. I feeeeeel good.

Däremot ändrades det när jag kom att tänka på hur kul den här hösten skulle bli:
Jag fick i julklapp en resa utav min pappa. Den går till Florida där vi reser runt, går på både Universal Studios och Disney World samt upplever USA (eller ja, den delen av USA. Jag har ju aldrig varit där). Efter en vecka skulle färden gå vidare ut på kryssning i Västindien, även det en vecka. Alltså världens drömresa. Nu när jag ska opereras går inte resan att genomföra, förrän ett tag efter operationen. Vilket är hur trist som helst. Det hade ju varit det perfekta avbrottet på höstterminen.
För övrigt ska jag åka till Trysil första helgen i december med alla ledare från KMK-lägret. Tror ni att jag kommer kunna åka skidor, nej! Men jag hoppas på att kunna följa med ändå och bara umgås, för det är verkligen ett härligt gäng!
Mamma hade planer på jullovet, en alpresa. Inte helt fel va? Jo, pga mitt jävla knä. Nu blir inte heller det av.

Det kommer bli en sjujävla termin! Lookin' forward to it.

Kisses, L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0