You're supposed to care, but you never make me scream

Hey you guys. Jag har haft en riktigt bra dag, vet inte riktigt varför - med tanke på att jag mest bara gått i skolan och sedan pluggat.. Men när jag tänker tillbaka har den varit ganska så okej. Nu sitter jag iaf och skriver på min fruktansvärt jobbiga historiauppsats. Handlar om de första civilisationerna, yaaaay. Men det flyter på. Den ska vara inlämnad onsdag nästa vecka först. Men man måste lämna in första utkastet redan på onsdag om man vill ha feedback, vilket man självklart vill.
Hur ser resten utav kvällen ut då? Hm.. jo, när jag är klar med historian så ska jag plugga spanska! Woooo. I love my life.

Kisses, L.


My beloved history book.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0