A Monkey Needs to Dance, So Do You

  • Vi har bokat en resa till kräkland. Fyfan vad det kommer bli gött. Beffe, Vicky, Lou, Cibag, Emma och jag. Grymt ska det bli. Två veckor på Hersonissos direkt efter min artonårsdag. Därför lever jag fattigt nu.
  • Jag fyller arton om mindre än ett halvår. Ångest och pirr.
  • Mitt kort har gått ut så jag måste aktivera mitt nya. Problemet är att man måste göra det via sin e-legitimation som fanns på min gamla dator som krashade. Alltså, jag måste gå till banken för att få en nya e-legitimation, alltså jag är ännu mer bankprutt än jag var innan när jag levde på det jag inte sparade.
  • Skolan har kommit igång. Proven och uppsatserna haglar.
  • Vi har börjat med psykologi A, som jag har längtat! Idag blev det någon form utav frågesport då man fick sätta dit de andra grupperna. Snacka om att min grupp nailade det. Vi leder därmed tävlingen och fortsättning följer med stor spänning. Sorgligt att jag är så tävlingsinriktad.
  • Jag saknar Morfar.
  • Pappa är i Alperna. FUCK. Pratade med honom igår. Han pumpar puder i strålande solsken. FUCK.
  • Operationen blir snart. Har dessutom varit på möte med min nya sjukgymnast som verkar vara en pärla. Har bett henne att pusha mig och ge mig hemläxa. Undrar om det blir något jag får ångra..?

Mer kommer. Kanske.
Kisses, L.



Lou and I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0