A smell of wine and cheap perfume

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJ.
Idag har jag varit hos doktorn och fått lite info samt kollat flexibilitet och stabilitet i mitt knä. Det börjar dra ihop sig till operation nu. BARA TVÅ VECKOR KVAR. Har jävligt ont i foten nu.. har förmodligen fått en inflammation så den är lite svullen och jag kan inte gå normalt utan att få ont.
Fick världens psykbryt igår! Det var inte okej. Trodde att jag skulle opereras idag och att jag fick reda på det igår! Blev rosenrasande och började böla som ett litet barn för att jag blev rädd. Hade ju inte hunnit förbereda mig någonting innan så jag och pappa kastade oss till apoteket för att köpa descutan. När vi kom hem efter att ha suttit på de äckliga ersättningsbussarna i timmar så tog jag reda på att det var inskrivning och inte operation vilket först gjorde mig lättad, sedan förbannad. JAG HADE JU STÄLLT IN MIG PÅ OPERATION vid det laget, men icke. Så nu får jag vänta. Anledning två var den sjuhelvetes jävla foten som gör ont så fort jag rör mig. aj. Och numero tre är SL. Fuck that shit.

Idag är jag däremot på bättre humör trots att foten äcklar sig och att lokaltrafiken fryst fast. Vad är jag för jävla mensfall som psykbryter och humörsvänger hej vilt!?
Nu ska jag inte uttråka Marre och klaga över mig sjeeeelv. Det vankas mat nere i köket. Ta mig dit doften bär mig.
Kisses, L.


Familjen Annorlunda, hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0