I can't tolerate the feelings that I feel when I feel

Förlåt för att jag är tråkig. Men just nu är OS tråkigare.

Hur bor du: Varannan vecka i villa/radhus.
Brukar du komma i tid: Alltid. Att vara sen är bland det värsta jag vet.
Hur lång är du: 160 cm..
Kan du laga mat: Jovars. Har ingen fantasi i köket däremot.
Vad jobbar du med/pluggar du: Kungsholmens International Section's Social Science Programme
Vad har du på dig just nu: Naughty, naugthy. Har leggings, ett linne, munkjacka och min nya BH! :D
Har du någon fobi: Äckliga duvor..
Hade du en bra kväll igår: Den var näjs.
Vilket är ditt senaste inköp: En vårjacka.
Din favoritdryck på morgonen: Te eller vatten
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Studiebidraget kom idag
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: Antagligen något som var Majas
Vem snackade du med senast: Maja
Varm favoritdricka: Teknekt eller kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Mineralvatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Vitt vin
När gjorde du senast något riktigt dumt: När gjorde jag senast inte något dumt?
Saknar du någon just nu: Pappa kanske.. lite.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Komma sent, vara självcentrerad, snylta eller ha hemskt bordsskick.
Någon jag stör mig på: Att färg torkar långsamt
Intressen: SKOLA. NJäe. Alpint, motorbåtar (öööööhhh.) och mina fina fina vener.
Senaste person du kramade: Mamski
Senaste person du ringde: Dallis tror jag.
Senaste person som ringde dig: Han ringde tillbaka.
Vad drack du senast: Julmust
Vill du ha barn: Garanterat
Längtar du till din nästa födelsedag: JOvars
Har rakat dina ben någon gång: jo, men det är hemligt.
Är du sugen på något nu: Nej, inget alls
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: En i genomsnitt skulle jag tro
Använder du hudkräm: ja
Attraheras du av män med skägg: lite sexigt är det allt..
Micro-pop eller poppa själv: micro. jag är lat.
Brukar du baka: ibland
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nej
Vilken låt lyssnade du senast på: Salem Al Fakir - Good Song
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: Korv
Har du pengar på mobilen: kan man säga. har abonnemang.

Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0