I do my best to bring you up again

Sitter här och laddar ner lite musik (woops så busigt olagligt) och knaprar på pop-corn. Det är nice.

Idag satte vi äntligen ihop hela pjäsen inför Drama Day. Den blev 46 min lång, men då var inte tajmingen klockren direkt, så den kommer nog bli precis. Börjar bli astaggad nu. Vi har ju en titel att fösvara. Just nu verkar det som om Marres klass är det största hotet, men vi hoppas på att kunna slå dem. De har ju kört på komedi medan vi tog den mer dramatiska vinkeln. FAN vad stolt jag blir om vi vinner (icke troligt). Förra året bidrog jag ju inte överdrivet mycket, men i år är jag fucking regissören så då spelar det större roll. Det jobbigaste är att jag kommer ta på mig skulden om det floppar. DET FÅR INTE FLOPPA. Mariam tycker att jag är för seriös. Det kanske jag är, men man får passa på när man kan leka och ha kul. Har ingen lust att sitta med näsan i kemi-/fysik-/bilogi-/teknik-/matteböckerna som du gör tjugofyra timmar om dygnet. Hohohoho ;)

Det ska snöa hela helgen och vara snorkallt, så det blir en innehelg för mig. Ska höra efter vad Ryssen har för sig. Skulle vara kul att ses. Vad har man mer för tankar såhär på kvällskvisten?

Jo, jag är kyssugen. Låter fett fjortis, men jag ska öppet säga att jag är sugen på att kyssas. Bara sådär just nu. Det skulle vara mysigt att.... FAN JAG SATTE ETT POPCORN I HALSEN. Det går att andas men det gör jävligt ont.
Klart slut alltså.

Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0