Let's not let a good thing die

HEJ PÅ ER MINA FINA (och fula) VÄNNER. Huvudsaken är att ni är mina, bara mina! GOSIGOSGOSSSSSS. Flumm, too flumm.

Nu börjar det verkligen arta sig med Drama Day stämningen. Innan har alla varit lite otaggade och varit lite hipp som happ, men igår fick PR-grupperna börja. I vår klass har vi tryckt egna t-shirtar där det står "The Puppet Master" som vår pjäs heter, samt klass och tid. Kan ta bild på den sen. OM ni är snela.
Mariam klagar på mig för att jag obsessar över D-DAY, men jag gör det mest för att hon blir så stressad, hiihhohohahahehe.

IMORGON HAR JAG PROV I HISTORIA. FETT KUL. JAG KAN INTE ETT PISS. FML.

Kisses, L.


Från nyårsafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0