Looking back, over my shoulder

Fick precis jättefina lösögonfransar från Make Up-Store av mamma i alla-hjärtans-dags-present! Hon är alltid lika gullig mot oss vid sådana här tillfällen. Trots att det är mer känt som en "par-dag" så tycker jag inte att det spelar någon roll, både jag och Maja är ju mammas hjärtan! Jag fick hur som helst ett par naturliga som heter miss!
Mamma själv fick ett supersnyggt halsband utav hennes pojkvän från Efva Attling.. Man kanske får låna? hehe.

Så nu väntar jag bara efter ett tillfälle att få använda dem, typ på en Kungsholmensfest?!? När hade vi senast en sådan? Allt för länge sedan, nu måste vi ta och styra upp det här. Jag börjar bli grymt taggad nu. Kanske är det bara sockerruset från gelehjärtanen..

Kisses, L.


I Vällingby..; Lou, Maddie, Beffie, jag och Marre


Hos Micke i Älvsjö; jag, DP, Theo och Micke


Hos Cibag i Enskede; jag, DP, Micke, Clara, Maddie, Lou och Erik


Hos Clara på Rådmansgatan; Lou, Vera och jag


Hos Hanna i Älvsjö; Vera och jag


Hos mig i Hässelby; Emma, Maddie, Clara, Marre och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0