My make-up may be flaking

AAAAAAAHHHHHH!!!!!!! VI VANN DRAMA DAY, WE ARE INVINCIBLE. Vi vann förra året med en riktig hit, en rolig komedi som vi anpassade från Shakespeare's "A Midsummer Night's Dream" och i år slår vi ännu hårdare med en mogen, allvarlig pjäs som vi skrivit själva OCH VINNER. DET mina vänner, är kvalité. Här är priserna man kunde vinna, och vilka utav dem vi vann:

 - Best PR: ES2B
 - Best Lights&Sounds: IB2
 - Best Supporting Actor: Någon för EN2A
 - Best Supporting Actress: Någon för EN2A
 - Best Actor: William för ES2B
 - Best Actress: Anna för ES2B
 - Best Scenery: Ej utdelat
 - Best Script: ES2B
 - Best Audience Response: N1D (?!?!??!!?)
 - Best Play: ES2B!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Som ni nog förstår är min klass ES2B. YEEEESSSSSS. SÅ JÄKLA NOJD.

Nu har jag precis skrivit klart min redovisning som jag ska ha imorgon (BRA FRAMHÅLLNING). NU ÄR JAG ALLT FÖR EXCITED FÖR ATT SKRIVA NÅGOT VETTIGT OCH ALLA ANDRA FÖRJÄVLA SURA. WIIIIIIIHOOOOOU.

Kisses, L.


En utav årets posters


Förra årets poster, med mig hihihihihihihihihihihihihihihihiihihihiih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0