NO LIFE

1. vad heter du? Anna Lisen Ruder
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Är nöjd med mitt ovanliga namn, men det skulle isf vara det jag tänkt döpa min dotter till; Vibeke.
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Mamma ville Majken, men som tur var vägrade pappa. Om jag hade blivit en pojk så hade det blivit Simon.
4. vilket stjärntecken är du? Kräfta.
5. vilken årgång är du? 1992.
6. vart bor du? Storstockholm.
7. bott utomlands? Yes, Norge.
8. flyttat antal gånger? 4 gånger.
9. vart skulle du vilja bo? Närmare stan, exempelvis Stora Essingen
10. vilken skolklass? Andra ring.
11. vad vill du bli när du blir äldre? Mamma.

UTSEENDE
1. hur lång är du? 160..
2. hårfärg och frisyr? Mellanblond, mer åt cendrehållet. Håret slutar precis under bysten och jag bär det oftast i mittbena.
3. ögonfärg? Grön.
4. mest nöjd med? Vad jag utstrålar.
5. minst nöjd med? Bål
6. skostorlek? 37.
7. glasögon? Nej, för bövelen.
8. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen men planerar att skaffa en tatuering snarast.

FAVORITER
1. filmer? Har alltid varit en sucker för Pearl Harbour, men har ingen särskild favorit. Gillar klassiska barnfilmer!
2. låtar? Föredrar rock samt gammal musik, 60-, 70- och 80-tal.
3. årstider? Vinter.
4. mat/dryck? Hemlagat/Mineralvatten.
5. djur? Gillar typ inte djur.. Människor?
6. färg? Skogsgrön och Plommonlila.
7. parfym? Använder Hugo Boss XX.
8. tv-program? Just nu avgudar jag Glee.
9. ämne i skolan? Psykologi.
10. sysselsättning? Blogga! Eller inte. Flyga nerför skidbacken såklart!

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Boomerang.
2. vad använder du just nu för skor? Har ett par UGG's för att ta mig fram och tillbaks från skolan men byter till ett par svarta skinnstövlar eller Converse där.
3. favoritfärg på kläder? Marinblå, svart, hallonrött.
4. favoritmaterial på kläder? Vet inte vad det heter. Det är nice.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Långkalsonger och Munktröja.
6. favoritaffärer? Monki, Mathilde, TopShop och H&M.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Går i perioder, ibland 1000, ibland 100.
8. favoritmärke? Hunkydory.

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Mitt emellan I guess.
2. vilken färg på tapeterna? Har nyligen målat om i en färg som heter Dimmoln: Ljusgrått alltså.
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Vitt, och trä. Ska in Plommonlila och Skogsgrönt med.
4. favoritmöbel i rummet och varför? Barbord med stolar. Kompletterar och passar in grymt bra i formen.
5. vad vill du ändra där inne? Ny garderob, fixa ett fönster, in med gardiner, matta och ljusstakar.
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Fick en 32" i julklapp.
b) video/dvd? Nej, men har datorn som jag kan koppla in.
c) dator? En laptop som jag kan välja om jag vill ha där inne eller inte.
d) stereo? Har tagit ut den.
e) telefon? Den har också rykt ut.
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Mälaren.
8. vad gör du oftast i ditt rum? Sover.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Charlie, min nallebjörn.
10. favoritpryl i rummet? En underbar kudde från Mio med stora rosor.

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Han hette Lasse (Lars).
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? En knapp som lossnat! Haha.
b) skolväska just nu? Manus, böcker, miniräknare, mobil, nycklar, läppglans, busskort, pengar, tuggummi, mm.
c) handväska eller liknande just nu? Ovanstående.
3. vad är du beroende av? Datorn.
4. vilket land kommer du i från? Sverige.
5. vilken sorts lypsyl använder du? Använder ID's Boxom Läppglans
6. vad tror du på? Behov.
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Är medlem av Svenska Kristna Kyrkan, men jag är inte troende.
8. vad köpte du senast? Kaffe.
9. har du nåt husdjur? Inte längre.
10. vad bor du i? Villa.

GREJER
plånbok: Kuvertplånka, svart, krokodilmönstrad.
tandborste: Colgate eller nåt. Röd och vit.
smycken: Idag; Mintgrönt pärlhalsband (ärvt), Silverarmband (sisters), Grönt/Blått Pärlhalsband som armband och en turkos cocktailring (TopShop).
solglasögon: Har flera par.
underkläder: BH från Wonderbra och mönstrade trosor från Frank Dandy
nagellack: Inget.

Kisses, L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0