Seven days a week every minute of the day

Tjoflöjt. Idag ska jag CHILLIDILLA grovt. Har just kommit hem från dagens hårda slit, samt ett Historia prov som var och svårt. Knepigt att inte veta vad man ska skriva, men samtidigt är det för lätt för att inte svara på frågan. Hur nu det går ihop..

Hade på mig tishan idag men fick klagomål eftersom att jag hade gömt den blodiga handen under kavajen och hade utsläppt hår som dolde texten. Hm. Får nog sätta på något annat (höhöhöhö read between the lines).

Idag är det min tur att bjuda min familj på mat. Antingen blir det morot och kokossoppa eller mandeltoppad koljafilé med pressad potatis. Detta projekt skall jag i alla fall sätta igång med snart.

Om några timmar så kommer Camillutten över på lite kaffe och chitchatar conmigo.
Tjohoppsan mina vänner, höres senare.

Kisses, L.


Camilla, drygt ett år sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0