The world is turning inside out

Idag är det ju alla hjärtans dag, om någon hade missat det!? Inte troligt. Själv bryr jag mig ärligt talat inte så mycket om den här dagen. Det är ett trevligt tillfälle att visa sin kärlek, men jag tycker att man lika gärna kan göra det alla dagar på året. NOT IMPORTANT.

Kanske är jag lite skeptisk eftersom jag sitter här och pluggar åter igen, t.o.m på alla hjärtans dag. Det är livet..
Var hos LouLou igår och mös med henne, och det var grymt mysigt. Ett tag satt vi och stalkade våra lärare på facebook och hittade att en av dem hade blivit fan utav "BUTT Magazine". Googla det ni.

Sen så visade Lou roligaste hemsidan någonsin, varning för känsliga tittare, men det här är bara för kul!

Nu blir det väl fortsatt lite historia och sedan ska jag till mamski ikväll!
Kisses, L.


Hos Maci; Lou, jag, tysk och Maci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0