What's it like in New York City?

Här sitter jag och filosoferar med min nya kofta från TopShop som jag avgudar. Har inte köpt något på aplänge så nu shoppade jag loss bäst jag kunde. Har letat ett tag etfer en over-size kofta men har bara hittat för stora, långa, små, korta eller fel stil. Den här var magnifique! Dessutom är den lämplig inför våren/sommaren så det var ett bra köp. Fick också med mig ett par solglasögon och två tunikor; en marinblå och en djurmönstrad i svart och vitt. Så nu har jag min ranson för den här månaden eftersom jag sparar till greeeeeeklaaaand wooooo.

Ikväll blir det myspys med mareo och hyrfilm. Ska bli trevligttrevligt. Kommer inte att lägga upp bilder på mina kläder. Det här är ingen modeblogg och jag är inte så intresserad utav kläder i allmänhet.

Nu ska jag kolla på nyheterna där Mathias ska vara med. WOoo
Kisses, L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0